Roligt i snön

Tidig update idag, både Liam och Lukas vaknade klockan 3 och ville ha frukost och mjölk så dom fick det sen gic dom och la sig igen, jag satte på lite kaffe och passade på att pilla lite med min blogg istället.
snön har ju kommit och ja, årets "första" snö ligger faktiskt kvar och det är ca -6 grader kallt ute.
i eftermiddag så ska Jag, Liam, Patte och lukas åka till örby och hälsa på Liams syster andrea och mormor och morfar för att åka pulka och framförallt det jag är mest sugen på  ... SNOWRACER  kolla in och sukta :)
Ser lite fräckt ut va?
här kommer en bild på en sån race som Lukas och Liam har tillsammans.
För övrigt är den av samma modell som jag hade när jag var liten, hur kkul som helst :)
här hittade jag en bild på en mer hightec snöracer maskin med ritig framvagn... det är väl för snowracer entusiasten antar jag :)
ska ta lite kort och uppdatera sen hur det gick. ha en bra dag allesamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0