Fredag.

ja onsdagkväll fick bli lite spinning 60 minuter sen hem direkt.
Lider av skoskav som inte är mänskliga, lite skraj för att det nästan ska sprida sig till hälsenan....
igår fick man pila ner till dagis igen ndå hade Liam fått 38,9 grader feber och var inte alls pigg.
på kvällen hade jag bokat in mig på tereses boxercisepass so var rätt tufft men med facit i hand så brukar man villa ha lite mer efteråt... frågade i kassn vilka mer pass som fanns efter boxen och då stog kettlebell på tur att testa.
För er som inte vet vad kettlebell är (ja det är lance armstrong)
Ett tränings redskap man tränar hela roppen med, mycket core axlar och greppstyrka.
boxen är boxning som vanligt och känns som tekniken börjar va rätt bra med fotarbete och speciellt slagtyngden ökar!
Det skulle va kul att vara med på en "riktig" boxningsträning med sparring...
nåväl fredag idag står som reserv på spining pass sen ska jag va med på lite arombastu.
får se om det blir nån update i helgen är ett kettlebell pass på söndag jag funderar att gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0